Veelgestelde vragen

Veelgestelde
Vragen

U kunt uw bestelling betalen met iDeal, bankoverschrijving of andere beschikbare betaalmethoden op eko-brannholz.de. Er is ook de mogelijkheid om de bezorging op een specifiek tijdstip te plannen tegen een extra vergoeding.

Als u de ontvanger kent, neem dan rechtstreeks contact met hem op. Neem anders contact op met uw bank, die als tussenpersoon kan optreden.

Een overzicht van uw recente bestellingen vindt u in uw account onder het kopje ‘Mijn bestellingen’.

De verwerkingstijd is afhankelijk van de gekozen betaalmethode. Zo wordt iDEAL dezelfde dag verwerkt, terwijl een bankoverboeking ongeveer 3 werkdagen kan duren.

Als u een kopie van uw factuur nodig heeft, kunt u deze aanvragen door een e-mail te sturen naar info@eko-brannholz.de met uw bestelnummer.

Als u vragen heeft over facturen of betalingen, kunt u per e-mail contact opnemen met eko-brannholz.de op info@eko-brannholz.de of telefonisch op +49 123 456 7890 en de nodige gegevens verstrekken.

Een kortingscode, ook wel voucher genoemd, geeft een prijsverlaging. De actiecode kunt u in uw winkelwagen invoeren in het veld ‘Kortingscode’.

U heeft het recht om het product binnen 14 dagen zonder opgave van reden te retourneren. Houd er rekening mee dat er bij het verwerken van uw bestelling servicekosten van € 40,- in rekening worden gebracht.

Indien u de bestelling per bankoverschrijving of iDEAL heeft betaald, kunt u het teruggestorte bedrag binnen 14 werkdagen verwachten.

Als u vragen heeft over facturen of betalingen, kunt u per e-mail contact opnemen met eko-brannholz.de op info@eko-brannholz.de of telefonisch op +49 123 456 7890 en de nodige gegevens verstrekken.

Niet gevonden wat u zocht?

schrijf ons op